Day 06 - Your Day

min dag har varit seg.
började med att kliva upp, fixa sig, försöka få i sig frukost för jag är inte mycket
för mat på morgonen. fick skjuts av pappa till skolan och åkte buss hem vid fyra.

dagens minus:
tråkiga och dryga lektioner som jag skulle kunna somna under, gammal musik som
man nött sönder, gröt, minneskort som åker ur mobilen, nå irriterande typer som
verkar vilja locka fram mina pms besvär.

dagens plus:
skratt som ger magen nånting att bita i, prat, blev klar med min so-uppsats om
kvinnors situation inom islam, flörtiga blickar som får mina dvärgar att studsa i
magen, kyssar som får mig ur balans och helt galen, bra och ny musik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0